Toimitusehdot

Myyntiehdot Avat Solutions:n (3463171-6) virtuaalisille palveluille. Päivitetty 14.10.2024.

  1. Yleistä

Avat Solutions (jäljempänä ”Palveluntarjoaja”) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa (jäljempänä ”Asiakas”). Näitä ehtoja sovelletaan kaikkiin verkkokaupasta sekä siihen rinnastettavista järjestelmistä Palveluntarjoajalta tilattuihin tuotteisiin. Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja yksipuolisesti, joten tutustuthan ehtoihimme joka kerta etukäteen ennen tilauksen tekemistä.

  1. Tuotteet

Palveluntarjoaja tarjoaa sähköisesti toimitettavia valmennuspalveluita. Palveluiden tarkemmat tiedot, kuten palvelun sisältö, kesto ja hinnat on kuvattu tuotesivuilla. Tuotteisiin kuuluvan materiaalin käytössäoloaika on kuvattu tuotesivulla. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden muuttaa tai muokata valmennuksessa olevaa materiaalia ilman erillistä ilmoitusta.

  1. Tilauksen tekeminen ja sopimuksen syntyminen

Tilaus syntyy, kun Asiakas tilaa haluamansa palvelun, täyttää palvelun toimittamiseen vaadittavat tiedot ja suorittaa maksun Palvelusta. Sopimus palvelun toimittamisesta Asiakkaalle syntyy, kun Palveluntarjoaja on aloittanut palvelun toimittamisen, tai lähettänyt tilausvahvistuksen asiakkaalle. Tilausvahvistus ja palvelu voidaan toimittaa täysin sähköisesti.

  1. Maksuehdot

Palvelun myynti voi tapahtua Trainda Oy:n (2823214-5) toimittaman valmennusjärjestelmän, liikuntaetuja tarjoavan palvelun tai Palveluntarjoajan verkkokaupan kautta. Ostamalla palvelun hyväksyt myös valmennusjärjestelmätoimittajan toimitusehdot, jotka löydät valmennusjärjestelmästä.

Palvelun hinta, maksutavat ja maksuehdot on ilmoitettu tuotteen myyntisivulla. Kaikki hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä käytettävissä olevilla maksutavoilla.

  1. Toimitus

Palvelun toimittaminen alkaa seuraavien ehtojen mukaan

  • Palvelun toimittaminen alkaa tilausvahvistuksessa tai tuotteen myyntisivulla mainitusta päivämäärästä
  • Sähköisesti toimitettavien palveluiden toimittaminen alkaa välittömästi, kun asiakas aloittaa palvelun vastaanottamisen. Palvelun toimittaminen alkaa heti, kun asiakas avaa mitä tahansa palvelun materiaalia ensimmäisen kerran
  • Kun kuluttajasuojalaissa määritetty yksityisasiakkaalle määritetty peruutusoikeusaika on kulunut umpeen ja Palveluntarjoaja ei ole vastaanottanut sinä aikana kirjallisesti peruutusilmoitusta
  • Yritysasiakkailla välittömästi tilauksen tekemisestä

Palvelun toimittamisen alkuajan määrittää yllä olevista ehdoista se, joka täyttyy ensimmäisenä.

Sähköisesti toimitettava palvelu toimitetaan sähköisesti Asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen, tai muulla sovitulla tavalla.

  1. Palvelun peruutusoikeus

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus. Peruuttamisesta on aina ilmoitettava selkeästi sähköpostitse info@aivanfit.fi osoitteeseen. Peruutus tulee tehdä aina kirjallisesti Palveluntarjoajalle.

Kuluttajansuojalain nojalla, heti käyttöön otettavalla sähköisillä palveluilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Selvyydeksi todettakoot, että sähköisen tuotteen hintaa ei siis palauteta, mikäli tuotteen toimitus on jo alkanut.

  1. Alaikäisiä koskevat ehdot

Palveluntarjoajan kanta on se, etteivät alaikäiset osta Aivanfit:n tarjoamia tuotteita ilman vanhemman tai laillisen huoltajan suostumusta.

Alaikäisen tulee aina pystyä pyydettäessa todentamaan, että hänellä on  vanhemman tai laillisen huoltajan suostumus ostoksen tekoon sekä palveluntarjoajan tarjoamien tuotteiden hyödyntämiseen. Tällainen lupa on pyydettäessä toimitettava kirjallisesti Palveluntarjoajan erikseen ilmoittamalla tavalla. 

  1. Vastuunrajoitukset

Palveluntarjoajan tuottamien valmennuspalveluiden noudattaminen edellyttää liikuntaa. Asiakas on tietoinen, että hän saattaa esimerkiksi loukata itsensä suorittaessaan liikuntaa tai mitä tahansa harjoitusta. Voi myös olla mahdollista, että asiakkaalle suunniteltu ruokavalio ei ole hänelle sopiva. Asiakas on aina velvollinen kääntymään terveydenhuollon ammattilaisten puoleen, mikäli hänelle tulee terveyteen liittyviä ongelmia. Palveluntarjoaja ei takaa palvelun sopivuutta mihinkään tiettyyn tarkoitukseen. Palveluntarjoaja ei ota vastuuta mistään edellä mainituista syistä mahdollisesti aiheutuvista välillisistä, välittömistä tai muista vammoista. Asiakas ymmärtää sen, että valmennusten noudattamiseen liittyy riskejä.

Asiakkaan velvollisuuus on itse huolehtia tarpeellisiksi katsomistaan vakuutuksista. 

Palveluntarjoaja ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta, eikä mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta, paitsi siihen asti kun siihen on pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa kyseisen vahingon osalta toisin määrätty.

  1. Immateriaalioikeudet

Kaikki palvelun materiaalit ovat Palveluntarjoajan tai sen lisenssinantajien omaisuutta. Asiakkaalla on oikeus käyttää materiaaleja ainoastaan omaan henkilökohtaiseen tarkoitukseen. Valmennusten materiaalien jako eteenpäin ilman Palveluntarjoajan kirjallista lupaa on kielletty.